image

Findig voor organisatie

Findig realiseert trajecten voor activering van merk en mens. En in sommige gevallen is de behoefte en vraag breder dan alleen merk en/of mens en wordt er een organisatie brede vraag neergelegd bij Findig.

 

Hierbij wordt zowel naar de het merk/concept alsmede de factor mens gekeken, maar met name ook naar de samenhang tussen beide. Hoe kan er in het totale umfelt (in- en extern) verbetering worden gerealiseerd en daarmee duurzaam meer rendement?

 

Findig werkt veelal voor organisaties in dienstverlening, retail, zorg en gastvrijheid.

 

Findig werkt met het eigen Touchpointmodel. Dat wij afhankelijk van merk of concept en bedrijfstak inzetten voor een kritische en uitgebreide analyse van de raakvlakken van uw merk of concept met de consument, klant of gast. Met deze analyse ontwikkelt Findig een visie. Afgestemd op uw organisatie, uw situatie en uw behoefte. Effectief en met focus op duurzaam rendement. Met als resultaat een campagne, programma, evenement en/of trainingstraject. Waarin Findig afhankelijk van uw case – situatie versus vraag/doel – verschillende communicatievormen inzet: live (evenement), offline (print, video) en online.

 

Nieuwsgierig naar onze visie op uw organisatie en uw behoefte? Contact Findig!