image

Evenement

Evenementen zijn er in vele soorten en maten. Wat ze volgens ons allemaal gemeen (zouden moeten) hebben is, dat je een (doel)groep live bij elkaar brengt met een doel. Activering. Findig ziet een evenement als ‘vormend’, als een methodiek om de gestelde doelstellingen te bereiken.

Intern gericht (medewerkers) kan de aanleiding een jubileum, een opening, een fusie of viering zijn. Met als doel bedanken, verbinden, belonen of informeren. Extern gericht (relaties en klanten) kan de aanleiding een jubileum, een opening, een introductie, een presentatie of viering zijn. Met als doel verbinden, informeren, introduceren of presenteren.

Een evenement vraagt om een (substantiële) investering (in middelen en tijd). En dan wil je toch iets bereiken?! Sowieso ziet Findig een evenement als een ‘vorm’. Die al dan niet past in een traject. Vaak wel overigens. Want live blijft optimale beleving, is driedimensionaal en biedt de meeste kans op ‘raken’. In sommige van onze trajecten zijn evenementen daarom terug te vinden. Maar altijd alleen, als ze daar functioneel in zijn en aan bijdragen. Ook hier is onze kracht inventiviteit en zoeken we naar verrassende, slimme vormen en settings, altijd opvallend, verrassend en daarmee beklijvend.

Findig heeft ruim 15 jaar ervaring in evenementen en is in die periode verknocht geraakt aan deze vorm van ‘communicatie’. En overtuigd van effectieve inzet bij activering van merk, mens of organisatie.

Nieuwsgierig naar onze ideeën voor een evenement afgestemd op uw merk, uw situatie en uw behoefte? Contact Findig!